Serwis i Usługi

 

Koordynator serwisu : Magdalena Ołtarzewska

(0-22) 642 85 70 wew. 215

m.oltarzewska@despoltm.pl

 

Firma Despol Techniki Montażowe Sp. z o.o. posiada własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanych narzędzi. Posiadamy centralny punkt serwisowy w Warszawie, jak również lokalne centra serwisowe w Brzegu, Tarnowskich Górach i Poznaniu.  

 

Usługi świadczone przez DespolTM :

· Kompleksowe gwarancyjne i pogwarancyjne naprawy wszystkich narzędzi i urządzeń sprzedawanych przez naszą firmę.

· Wynajem narzędzi hydraulicznych - cylindrów, kluczy,  pomp i ich osprzętu do nich.

· Naprawy i przeglądy narzędzi hydraulicznych firmy Enerpac.

· Przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne hydraulicznych i ręcznych narzędzi do budowy instalacji sanitarnych firmy Klauke. Serwis Despol Techniki Montażowe jest autoryzowanym centrum serwisowym narzędzi firmy Klauke.

· Wykonujemy pogwarancyjne naprawy narzędzi pneumatycznych i elektrycznych innych producentów , po uprzednim  sprawdzeniu dostępności do nich części zamiennych.

· Wykonujemy sprawdzenia parametrów pracy narzędzi oraz przeprowadzamy kalibrację kluczy pneumatycznych i elektrycznych.

· Świadczymy usługi kalibracji urządzeń pomiarowych firmy CRANE.

· Przyjmujemy zlecenia stałych umów serwisowych w zakresie kompleksowych napraw i przeglądów narzędzi montażowych będących na wyposażeniu zakładów produkcyjnych.

· Przeprowadzamy przeglądy okresowe i konserwacyjne oraz kalibrację narzędzi bezpośrednio u klienta.

· Prowadzimy sprzedaż części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych takich jak: oleje, smary, filtry.

· Prowadzimy szkolenia w zakresie napraw i kalibracji narzędzi oraz świadczymy usługi doradztwa technicznego.

 

Procedura przyjęcia narzędzi i urządzeń do naprawy:

Narzędzia przeznaczone do naprawy prosimy wysyłać na adres : 02-921 Warszawa, ul. Podgórska 3  z dopiskiem „serwis” lub po konsultacji telefonicznej do jednego z naszych punktów serwisowych. Jednocześnie prosimy o wcześniejszą awizację przesyłki na adres serwis@despoltm.pl


Do paczki prosimy dołączyć pismo przewodnie, w którym należy podać :

-  kompletne dane firmy (adres, NIP) będącej właścicielem urządzenia oraz dane płatnika faktury oraz pełną instrukcję wysyłkową

- imię i nazwisko oraz numer telefonu i/lub adres e-mail osoby kontaktowej/zlecającej

- informację o usterce, opis lub sposób jej występowania

- oryginał karty gwarancyjnej

 

Dla narzędzi będących w okresie gwarancji naprawa prowadzona jest zgodnie z szczegółowymi warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej produktu.

Dla  narzędzi pogwarancyjnych przebieg naprawy jest następujący :

1. Przegląd narzędzia.
2. Przygotowanie oferty naprawy i przesłanie jej do klienta.
3. Oczekiwanie na akceptację oferty (złożenie zamówienia w formie w formie złożonego na piśmie zamówienia wygenerowanego z systemu).
4. Wydanie technikowi części potrzebnych do naprawy narzędzia bezpośrednio z magazynu firmy Despol Techniki Montażowe lub zamówienie do Producenta.
5. Naprawa narzędzia.
6. Wysyłka naprawionego narzędzia łącznie z raportem z naprawy oraz wysyłka faktury listem poleconym (w przypadku wysyłki za pobraniem, faktura dołączana jest do paczki).

 

Podstawowe warunki na których przyjmowane są narzędzia do naprawy:

1. Naprawy do wysokości 100 zł netto nie są konsultowane z klientem.

2. Przyjęcie narzędzia do naprawy wiąże się z koniecznością opłacenia ekspertyzy naprawy w

    wysokości 50,00 zł netto.  W przypadku akceptacji, opłata ta nie jest naliczana.

3. W przypadku zamówienia usługi naprawy koszt wyceny nie jest wliczany do kosztów usługi.

4. Dla napraw pogwarancyjnych serwis udziela 3 miesięcznej rękojmi na części i podzespoły użyte do naprawy oraz na usługę (nie dotyczy części i podzespołów eksploatacyjnych).

5. W przypadku nieodebrania narzędzia w terminie, klient wyraża zgodę na:

· wysłanie narzędzia na jego adres za pobraniem należnych kwot

· na naliczenie opłaty składowej za każdy dzień magazynowania po terminie odbioru,

· utylizację narzędzia po 3 miesiącach składowania

 

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy kontaktować się

z koordynatorem serwisu.

[ x ]

Nowe zasady dotyczące cookies:

Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji serwis ten korzysta z technologii plików cookies. Jeśli chcesz zrezygnować z korzyści, które dają Ci pliki cookie, możesz to zrobić, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmian ustawień plików cookie oznacza, że będą one zapisane przez Twoją przeglądarkę.